Trasa nr 37 Polnymi Duktami (czerwona)

Całość czerwonej trasy prowadzi doskonałej jakości gruntowymi duktami i leśnymi drogami. Początkowo trasa pokrywa się z żółtym i zielonym szlakiem. Na tym fragmencie, poprowadzonym przyjemną leśną drogą, napotkamy punkt pomiaru tętna oraz tablice ćwiczeń. Przy zworniku szlaków skręcamy w prawo i po 200 m, wzdłuż ogrodzenia, wąską drogą obchodzimy łukiem zalesiony grzbiet. Na wysokości małego mostka wychodzimy na dukt. Z lewej dochodzi czarna trasa. Za nami 2,7 km dystansu. Skrajem lasu, przy zabudowaniach dochodzimy do tablicy ćwiczeń. Po ich wykonaniu ruszamy prosto w kierunku widocznej w oddali asfaltowej szosy. 20 m przed drogą skręcamy w lewo w słabo widoczną leśną ścieżkę, która już za moment zmienia się w wyraźną drogę. Ponad kilometr maszerujemy przez las, z którego wychodzimy na 4,3 km. Na prawo, w kierunku widocznej w oddali Góry Pomorskiej, skręca czarny szlak. My, przy zlokalizowanym w tym miejscu punkcie pomiaru tętna, ruszamy w przeciwnym kierunku. Przechodzimy przez rozległą polanę, w połowie której nad naszymi głowami biegnie żarnowiecka linia energetyczna. 5,1 km trasy to punkt, w którym schodzą się 3 szlaki. Krótki fragment lasu i wychodzimy na kolejną polanę, którą obchodzimy prawą stroną wzdłuż granicy lasu. Po 400 m zielona i czarna trasa skręca w las, a my maszerujemy jeszcze 200 m jego skrajem i również zanurzamy się w leśną gęstwinę. Kolejne 700 m to przepiękne zejście. Po wypłaszczeniu terenu przechodzimy 500 m i wychodzimy z lasu. Jeszcze 600 m i docieramy do końca naszej wędrówki.

W pobliżu

Odkryj

Noclegi

BLIZA
ODLEGŁOŚĆ — 735 M

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Ulubione

Niestety, nie masz jeszcze dodanych, ulubionych pozycji.

Tutaj tekst tłumaczący po co jest ta funkcjonalność oraz wytłumaczenie tekstowe uproszczonej grafiki poniżej.